Over de functie
Je bent als financieel administratief medewerker verantwoordelijk voor het opstellen van verschillende lease contracten, de contractverwerking in onze systemen en het maken EN controleren van facturen.
Ben jij administratief sterk onderlegd, werk jij zorgvuldig en kan je goed zelfstandig werken dan hebben wij jou graag in ons team.
Je hebt snel door hoe systemen werken en hoe processen lopen en je vindt het leuk om deze te optimaliseren daar waar nodig is of waar het efficiënter kan.
In de rol van financieel medewerker bij Rhima heb je veel contact met mensen, communicatieve vaardigheid is dan ook een belangrijke kwaliteit.
Wat wij vragen
- MBO+ | HBO niveau
- Representatief, klant- en service gericht
- Cijfermatig inzicht
- Ervaring met Excel en Word
- Commerciële, communicatieve vaardigheden
- Nauwkeurig en kritisch ingesteld
- Ervaring van minimaal 3 jaar in een soortgelijke financiële functie
- Betrokkenheid in teamverband, ‘je volgt op wat je afspreekt’ mentaliteit
- Fulltime
Wij bieden
- Een goed salaris afgestemd op leeftijd en werkervaring.
- Uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Ontwikkelingsmogelijkheden | cursussen binnen onze organisatie.
- Reiskostenvergoeding.
- 25 vakantiedagen, uitstekende pensioenregeling.
- Een betrokken en informeel team waarmee wij samen de nationale en internationale markt bedienen.
- Fijne werksfeer, goed ingerichte werkplek en mooie werkomgeving.
Organisatie
Rhima Nederland B.V. te Soest is een toonaangevende handelsmaatschappij in professionele vaatwasinstallaties. Onze eindgebruikers zijn o.a. bedrijfsrestaurants, hotels en horecabedrijven. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel bij onze 75 medewerkers. Wij zijn een platte organisatie (familiebedrijf) met korte communicatielijnen, dit zorgt voor een optimale slagvaardigheid.