09jun

Liftmonteur

Over de functie

Als liftmonteur (senior medewerker/inspecties) bij Liftonderhoud Nederland draag je zorg voor de voorkomende reparaties, inspecties en modernisering van de liftsystemen bij onze klanten voornamelijk in de Randstad.
Je kan klanten goed te woord staan en bent in staat om zowel zelfstandig als met je collega’s de uitvoering te doen. Binnen ons team ben je een belangrijke schakel en je bent in staat om de monteurs aan te sturen.
Je krijgt alle ruimte voor het meedenken aan optimalisatie van de service en organisatie.

  • het repareren van mechanische onderdelen van de lift
  • het vervangen van aandrijvingen en besturingen
  • assisteren bij liftkeuringen
  • verrichten van kleine reparaties
  • rapporteren en adviseren over moderniseringsvoorstellen

Wat wij vragen

  • MBO Elektrotechniek, machinebouw
  • Ervaring in een soortgelijke functie binnen de liftenbranche
  • VCA en/of NEN 3140 certificaat
  • Communicatief | service- en oplossingsgericht
  • Dienstverlenend ingesteld naar collega’s en klanten
  • Beheersing van de Nederlandse (w&s)
  • Betrokkenheid in teamverband, wij ondersteunen elkaar zo goed mogelijk
  • Rijbewijs B (of BE)
  • Af en toe de bereidheid voor het meedraaien van een storingsdienst

Wij bieden

  • Een goed salaris afgestemd op leeftijd en werkervaring.
  • Mogelijkheid tot vast contract
  • Uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Auto en telefoon.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Wij houden de CAO Metalektro aan.
  • Een betrokken en informeel team, wij sluiten de week samen af met een vrijdagmiddag borrel op kantoor in Nijkerk.
  • Fijne werksfeer binnen een mooie organisatie met een saamhorige sfeer.

Organisatie

Liftonderhoud Nederland is een snelgroeiend bedrijf gespecialiseerd in onderhoud- reparatie en modernisering van liften en liftsystemen. Wij zijn een informeel team waarmee wij onze klanten voorzien van de beste service.
Door onze jarenlange ervaring kunnen wij liftonderhoud en service verrichten aan alle merken en typen liften.

03jun

Administratief medewerker

Over de functie

Als administratief medewerker/management ondersteuning bij Liftonderhoud Nederland zorg je voor de verwerking van administratieve werkzaamheden, ben je het eerste (telefonisch/mail) aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt er voor dat inkomende correspondentie bij de juiste persoon terecht komt en je ondersteunt collega’s met diverse voorkomende administratieve en secretariële werkzaamheden.
Binnen ons team ben je een belangrijke schakel en omdat het een binnendienst functie is zijn je communicatieve en servicegerichte vaardigheden van groot belang.
Je krijgt alle ruimte voor het meedenken aan optimalisatie van de service en organisatie.

Wat wij vragen

  • MBO+ | HBO werk/denk niveau
  • Administratief sterk met een zelfstandige houding
  • Affiniteit met techniek is mooi meegenomen maar geen must
  • Communicatief | service- en oplossingsgericht
  • Dienstverlenend ingesteld naar collega’s en klanten
  • Beheersing van de Nederlandse
  • Betrokkenheid in teamverband, wij ondersteunen elkaar zo goed mogelijk
  • Parttime 20 – 28 uur per week, flexibel in te delen (wij werken vanuit kantoor)

Wij bieden

  • Een goed salaris afgestemd op leeftijd en werkervaring.
  • De indeling van de uren per week zijn flexibel.
  • Uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Wij houden de CAO Metalektro aan.
  • Een betrokken en informeel team, wij lunchen graag samen en sluiten de week samen af met een vrijdagmiddag borrel.
  • Fijne werksfeer, goed ingerichte werkplek en een fijne werkomgeving waar de hond ook vaak aanwezig is.

Organisatie

Liftonderhoud Nederland is een snelgroeiend bedrijf gespecialiseerd in onderhoud- reparatie en modernisering van liften en liftsystemen. Wij zijn een informeel team waarmee wij onze klanten voorzien van de beste service.
Door onze jarenlange ervaring kunnen wij liftonderhoud en service verrichten aan alle merken en typen liften.

03jun

Service monteur

Over de functie

Als service monteur staalbouw bouw en monteer je verschillende (hef)staalconstructies op diverse bouwlocaties van onze projecten. Ben jij technisch onderlegd en heb je eventueel ook al ervaring in de staalbouw? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen als service monteur staalbouw? Voor deze functie ga je op verschillende bouwlocaties aan de slag maar ook thuis in onze werkplaats. Vanaf de tekening bouw jij verschillende bouwconstructies op. Als monteur staalbouw sta je soms op grote hoogtes, veiligheid is bij ons enorm belangrijk en wij verwachten dat je daarvan goed op de ‘hoogte’ bent.

Bomecon is een informeel bedrijf in Nijkerk.

Verantwoordelijkheden

  • Zelfstandig samenstellen en monteren van diverse hijsgereedschappen (van de tekening).
  • Zelfstandig uitvoeren service-,en onderhoudswerkzaamheden, zowel in huis als op locatie bij de klant.
  • Instructies geven op locatie bij de klant over gebruik van het materieel.
  • Beheer van het materieel.
  • Fulltime, binnen een klein team met afwisselende werkzaamheden.
  • Salaris naar leeftijd/werkervaring (COA metaal).

Wat wij vragen

  • M.T.S. werktuigbouwkunde of een gelijkwaardige opleiding, met minimaal 3 jaar relevante ervaring.
  • Rijbewijs B+E.
  • Enige kennis van hijs- en / of hefwerktuigen is een pré.
  • Accuratesse en een flexibele werkhouding.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Klantgericht (mee)denken en handelen.
  • Bij voorkeur relevante werkervaring en/of een afgeronde vakopleiding metaal.
  • Je kunt goed zelfstandig en in teamverband werken.

Wat bieden wij

Een leuke job binnen een internationaal georiënteerd technisch bedrijf!
Gezellige & informele werksfeer.
Mooi ingerichte werkomgeving en werkplek.
Korte en prettige communicatielijnen.
Uitstekend salaris conform de CAO (klein metaal).
Pensioenregeling
25 vakantiedagen op jaarbasis bij fulltime dienstverband
Reiskostenvergoeding
Cursussen en ontwikkelingsmogelijkheden zijn binnen onze organisatie mogelijk

Organisatie

Bomecon Nijkerk is de producent en het verhuurbedrijf van innovatieve maatwerkoplossingen voor handling en verticaal transport in de woning- als de utiliteitsbouw.

Een sterk en professioneel team neemt de verantwoording voor de dagelijkse uitvoering van onze technische organisatie.

03jun

Monteur assemblage

Over de functie

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een allround monteur . Ben jij op zoek naar een veelzijdige, dynamische functie bij een technisch, innovatief bedrijf?
Dan ontvangen wij graag jou reactie!

Verantwoordelijkheden

  • Zelfstandig uitvoeren van service-,en onderhoudswerkzaamheden, zowel in huis als op locatie bij de klant.
  • Montage en constructie werkzaamheden.
  • Binnen een klein team werk je nauw samen aan afwisselende werkzaamheden in de hal/werkplaats om het logistieke proces perfect te laten verlopen zodat alles klopt aan ons materiaal. Ook ad-hoc werkzaamheden horen hierbij.

Ben jij technisch onderlegd en heb je eventueel ook al ervaring in de staalbouw of wil jij hier alles over leren?

Dan willen wij jou in ons team!

Wat wij vragen

  • MTS (werktuigbouwkunde of een soortgelijke opleiding)
  • Enige kennis van hijs- en / of hefwerktuigen is mooi meegenomen.
  • Nauwkeurig en serieuze servicegerichte werkhouding.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Beheersing van de Nederlandse taal.
  • Klantgerichtheid.

Wat bieden wij

Een leuke job binnen een internationaal georiënteerd technisch bedrijf!
BE rijbewijs halen binnen het bedrijf
Gezellige & informele werksfeer.
Mooi ingerichte werkomgeving en werkplek.
Korte communicatielijnen.
Uitstekend salaris conform de CAO (klein metaal).
Pensioenregeling
25 vakantiedagen op jaarbasis bij fulltime dienstverband
Reiskostenvergoeding
Doorgroeien is bij ons goed mogelijk

Organisatie

Bomecon Nijkerk is de producent en het verhuurbedrijf van innovatieve maatwerkoplossingen voor handling en verticaal transport in de woning- als de utiliteitsbouw.
Een sterk en professioneel team neemt de verantwoording voor de dagelijkse uitvoering van onze technische organisatie.

03jun

Project engineer

Over de functie

Welkom in de internationale wereld van “pressure vessels” bij CRYOVAT, een onderdeel van de Rootselaar Group. Wij leveren een brede range aan storage en transportoplossingen voor industriële gassen en vloeistoffen. Met een team van meer dan 150 medewerkers bedienen wij een diverse klantengroep van maritiem toepassingen tot stationaire opslagsystemen.
Je wordt onderdeel van ons engineering team als Project engineer.

Als Project engineer heb je bij voorkeur ervaring opgedaan in de proces, olie en gasindustrie. Je bent in het bezit van een HBO-werktuigbouw diploma (mechanisch) en je hebt affiniteit en/of ervaring in het ontwerpen van drukvaten.

Onze afdeling engineering heeft diverse rollen, als Project engineer deel je je inzichten binnen een klein ontwerpteam en werk je ook nauw samen met verkoop-, inkoop-, productie- en kwaliteitsmanagers.

Jij bent goed in het vertalen van de klantvragen naar passende, innovatieve oplossingen. Je brengt de behoefte in kaart, waarna je samen met je collega engineers de technische uitwerking verzorgt. Tijdens het project ben je nauw betrokken bij alle facetten en fungeer je als vraagbaak, zowel intern voor je collega’s als extern voor de klant. Naast het technische gedeelte denk je mee over innovatie en expansie van het bedrijf. Je werkt zowel op nationaal als ook op internationaal niveau.

  • Engineering in teamverband;
  • Inventarisatie van de klantvraag;
  • Aanvragen en offertes controleren, opstellen, bijwerken en uitwerken;
  • Controlerend en verantwoordelijk voor de ontwerpprojecten;
  • Rapporteren van de voortgang aan management en betrokken partijen;
  • Technisch tekenwerk, calculaties, specificaties, documentatie en instructies opstellen;
  • Toezicht houden op de uitvoering van technische ontwerpen en ervoor zorgen dat ze voldoen aan de gestelde normen en eisen;
  • Beheren van het projectbudget en zorgdragen dat de financiële doelstellingen worden gehaald;
  • Samenwerken en meedenken in innovatieve constructieve oplossingen.

Wat wij vragen

HTS Werktuigbouwkunde
Rond de 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
Ervaring in direct contact met klanten en leveranciers
Nederlands | Engels | Duits is een pre
Ontwerpen van drukvaten en cryogene vaten is een pre
CAD | SolidWorks ervaring
Zelfstandig | Analytisch | Betrokkenheid | Communicatief sterk
Creatief denkvermogen en vindingrijk in oplossingen | aanpassingen | maatwerk | verantwoordelijk voor het project van concept tot ontwerp, ontwerpen én realiseren.

Wij bieden

Een veelzijdige rol in een gedreven team.
Een dynamische omgeving waar je als persoon en professional kunt groeien.
Ontwikkelingsmogelijkheden | cursussen | opleidingen.
Het salaris wordt in overleg met jou bepaald en is afhankelijk van kennis en ervaring.
Fulltime job.
Uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO klein metaal.
Werken binnen een mooi familiebedrijf met een fijne informele en betrokken werksfeer onderling.
Samen zijn wij gericht op de lange termijn ontwikkeling.

Organisatie

Als onderdeel van de Rootselaar Group heeft Cryovat een ambitieuze groeiagenda en staan wij aan de vooravond van het realiseren van vele projecten op het gebied van Cryogene tanks, drukvaten en aanverwante installaties.
Als familiebedrijf met een rijke historie van 70 jaar zijn wij uitgegroeid tot een vooraanstaand technisch leverancier.

Onze kernwaarden: innovatie, groei en klanttevredenheid.

02jun

Quality Control Inspector

Over de functie

Welkom in de internationale wereld van “pressure vessels” bij CRYOVAT, een onderdeel van de Rootselaar Group. Wij leveren een brede range aan storage en transportoplossingen voor industriële gassen en vloeistoffen. Met een team van meer dan 150 medewerkers bedienen wij een diverse klantengroep van maritiem toepassingen tot stationaire opslagsystemen.
Je wordt onderdeel van ons team als Quality control inspector (QC).

Als Quality inspector ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit van onze producten en productieprocessen. Je voert controles, tussentijdse- en eindinspecties uit, analyseert resultaten en zorgt ervoor dat producten voldoen aan de gestelde kwaliteitsnormen en ontwerp specificaties. Je draagt zorg voor een eindproduct dat voldoet aan alle criteria van het ontwerp van order tot prestatie.
Je werkt nauw samen met je collega’s binnen ons ontwerpteam en de afdelingen productie, verkoop en inkoop.

Verder vinden wij het belangrijk dat je bekend bent met lastechnieken, je ziet verschil in diverse soorten laswerk en lasnaden. Je bent op de hoogte van non destructief onderzoekmethoden.

  • Inzicht in productie workflow;
  • Afstemming met en begeleiden van Keurende Instanties & inspecteurs;
  • ISO-kwaliteitsmanagementsystemen;
  • Inspectie van producten en materiaalkeuringen d.m.v. tests en checks;
  • Opvolgen van specifieke productieorders in de fabriek in afstemming met de Project Engineer;
  • Identificeren van afwijkingen/defecten volgens norm en rapportages opstellen;
  • Kwaliteitscontroleprocedures volgen, ontwikkelen en updaten;
  • Inspecteren tijdens productie en van eindproduct volgens ontwerpcodes en gecertificeerde productiemethodes.
  • Beoordelen & naleven van inspectie en testplannen;
  • Data-analyse en rapportages verzamelen en bijhouden voor procesverbeteringen;
  • Verzamelen van technische gegevens en opstellen van certificaten;
  • Naleving van reguleringen van wettelijke voorschriften en industrienormen | bijhouden van wijzigingen in regelgeving op de kwaliteitscontrole;
  • Samenwerken en meedenken in innovatieve constructieve oplossingen.

Wat wij vragen

HBO – WTB of gelijkwaardige opleiding/werkervaring in kwaliteitscontrole (technisch)
Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
Ervaring binnen de productie- en/of kwaliteitsomgeving
Kennis van kwaliteitsmanagement principes en -tools
Een pré is kennis van drukvaten, ASME en PED
Las certificeringen of bereid deze te volgen
Bekend met ISO- en andere kwaliteitscertificeringen
Zelfstandig | Analytisch | Betrokkenheid | Communicatief sterk
Communicatief en vindingrijk in oplossingen | aanpassingen | efficiëntie binnen het productieproces

Wij bieden

Een dynamische omgeving waar je als persoon en professional kunt groeien.
Ontwikkelingsmogelijkheden | cursussen | opleidingen.
Het salaris wordt in overleg met jou bepaald en is afhankelijk van kennis en ervaring.
Fulltime job.
Uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO klein metaal.
Werken binnen een mooi familiebedrijf met een fijne informele en betrokken werksfeer onderling.
Samen zijn wij gericht op de lange termijn ontwikkeling.
Naast de fijne werksfeer organiseren wij o.a. een gezellige weekafsluiting met de vrij/mi/bo.

Organisatie

Als onderdeel van de Rootselaar Group heeft Cryovat een ambitieuze groeiagenda en staan wij aan de vooravond van het realiseren van vele projecten op het gebied van Cryogene tanks, drukvaten en aanverwante installaties.
Als familiebedrijf met een rijke historie van 70 jaar zijn wij uitgegroeid tot een vooraanstaand technisch leverancier.

Onze kernwaarden: innovatie, groei en klanttevredenheid.

02jun

Kok

Over de functie

Als Chef-kok bij Coava ga je 4 dagen per week de volgende taken binnen onze organisatie oppakken.

Je bespreekt, overlegd en stelt rapportages op, je neemt acties op de planning en gaat in overleg met je directe collega’s (eigenaar en team) de werkzaamheden inrichten zoals:
bestellingen/inkoop
verwachtingen van activiteiten van de week
maand/seizoen inkoop en planning bijhouden
evenementen voorstellen
heerlijke gerechten samenstellen
meedenken over veranderingen op nieuwe kaart (paar keer per jaar)

Wekelijks is er een overleg met het team, maar ook een maandoverleg waarin alle verwachtingen besproken worden en de acties gekoppeld kunnen worden voor een goed verloop van de keuken en natuurlijk de beleving van de gasten bij Coava.

Overleg over nieuwe evenementen (menu en inkoop) gaan in samenspraak met de eigenaar. Hierin krijg je zelfstandigheid en veel creatieve mogelijkheden.

Jouw werkzaamheden zijn:

  • Inkoop producten
  • Kwaliteit waarborgen
  • Service
  • Creatief meedenken
  • Leidinggeven aan het keukenpersoneel
  • Koken en bereiden van ‘kunst op het bord’ uiteraard!

Wij bieden

  • Salaris; voor 4 werkdagen ontvang je een fulltime salaris
  • Korting op je sportabonnement
  • Diner voor start van de werkzaamheden
  • Een fijne werkomgeving, open keuken, binnen een gezellig jong team met heerlijke producten
  • Ook organiseren wij een paar keer per jaar een uitje en avond gezelligheid met collega’s
  • Je krijgt ruimte om jezelf te ontwikkelen en denkt mee in nieuwe producten
  • Veel mogelijkheden in creativiteit
  • Informatie sessies met het team voor ontwikkeling en groei

Organisatie

Bij Coava staat de beleving van verwennerij en eerlijke producten voorop. Wij zoeken een zelfstandig werkend Kok voor ons restaurant.
Naast ons ijs-aanbod en de al om bekende koffie&thee bar met ontbijt&lunch mogelijkheden wat we met succes aanbieden, hebben wij ook een uniek restaurant. Coava heeft een hippe uitstraling.

Voor het ontstaan en onze cultuur nodigen wij je eerst uit voor een oriënterend gesprek wanneer je interesse hebt, dit vinden wij belangrijk voor een goede indruk aan beide kanten. Wij willen graag van je weten wat je belangrijk vindt binnen deze uitdaging.

Coava ligt in het centrum van Nijkerk aan Het Plein de locatie is ruim met een zonnige terras en aan de achterzijde een zaal voor het geven van feesten.

Voorwaaden

  • Salariswens in overleg (4 dagen per week met een fulltime maandsalaris en secundaire extra’s)