14jul

Operationeel manager

Over de functie

Ben jij de Operationeel manager met een passie voor structuur die wij zoeken binnen ons team?

Houd jij van overzicht, controle, en krijg je energie van het aansturen van een team? Voel jij je thuis een dynamische omgeving die draait om hospitality. Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou binnen onze organisatie in Nieuwegein!

Als Operationeel Manager bij De Woonindustrie ben jij de spin in het web die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt. Je brengt ondernemerschap en innovatie in het team en de organisatie. Je takenpakket is divers en dynamisch, met als belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Bewaken en verbeteren van processen: Jij zorgt ervoor dat onze processen soepel verlopen en denkt actief mee over verbeteringen.
  • Aansturing van het team: Met jouw leidinggevende kwaliteiten stuur je een team van vier enthousiaste medewerkers aan en fungeer je als vraagbaak.
  • Plannen en voorzitten van overleggen: Jij plant de overleggen in, leidt deze en zorgt voor duidelijke notulen en actielijsten.
  • Verantwoordelijkheid voor bezoekersregistratie en calamiteitenplan: Je houdt een vinger aan de pols bij de bezoekersregistratie en zorgt ervoor dat het calamiteitenplan up-to-date is.
  • Organiseren van evenementen: Je bent de drijvende kracht achter de organisatie van alle evenementen binnen De Woonindustrie en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is.

Ben jij de vooruitdenkende en gestructureerde teamspeler die de controle heeft over de processen en graag in een niet alledaagse, inspirerende en dynamische omgeving werkt dan ontvangen wij graag je motivatie en CV voor het plannen van een kennismaking!

Wat wij vragen

  • HBO werk en denkniveau.
  • Ervaring in leidinggeven aan een klein team en je weet hoe je een team motiveert.
  • Interesse in de woon, interieur en evenementen branche.
  • Passie voor het aanbrengen van structuur en overzicht.
  • Communicatief sterk, uitstekend kunnen plannen en organiseren.
  • Beschikbaar voor 24 tot 32 uur per week.
  • Ervaring met CRM-systemen.
  • Gedreven in een dynamische, creatieve omgeving, zelfstandigheid en je denkt graag mee in procesverbeteringen.

Wij bieden

  • Inspirerende, dynamische, professionele werkomgeving en een informele werksfeer.
  • Een mooi salaris.
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Enthousiast team met een focus op samenwerking.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Fijne exposanten binnen een aantrekkelijke branche.

 Bouw mee aan ons collectief en geef je carrière een boost!

Organisatie

De Woonindustrie verenigt toonaangevende merken in de woon- en meubelbranche onder één dak. We organiseren evenementen en bieden/faciliteren inspirerende expositieruimten. Creativiteit en plezier staan centraal in onze werkomgeving, waar service en persoonlijke relaties met klanten de basis vormen voor uitmuntende dienstverlening en productkwaliteit.

De Woonindustrie is een dynamisch, commercieel bedrijf binnen de woonbranche, centraal gevestigd in het land in Nieuwegein. Wij faciliteren een fysieke plek waar fabrikant, detailhandel, vakbezoeker en consument elkaar ontmoeten voor business en inspiratie. Dit doen wij door het verhuren van showrooms aan fabrikanten in de woonbranche. Wij bieden onderdak aan ruim 150 exposanten. Onze bijzondere locatie wordt ook gebruikt als onderscheidende event, congres en beurslocatie.

Ontdek een waanzinnige wereld vol wooninspiratie die voor iedereen toegankelijk is. Bij De Woonindustrie in Nieuwegein vind je een sterk collectief van 300 merken en makers die samen hun krachten bundelen. Op 35.000 m2 komen design, comfort en techniek samen zonder drempels. Hier vind je naast meubels ook verlichting, accessoires, textiel, smart home, slapen, raam- en wanddecoratie, design en woonadvies. 

09jul

junior Marketing & Sales medewerker

Over de functie

Ben jij de Marketing & Sales medewerker die ons team versterkt door niet alleen op de afdeling marketing actief te zijn maar ook het Salesteam ondersteunt om merken aan te trekken en bestaande te koesteren?
Als Marketing & Sales medewerker ben je de verbindende factor tussen beide teams. Je werkt graag samen met onze afdelingen (operations | marketing | sales) om de deelname van exposanten te vergroten en ondersteunt de sales om de succesvolle uitvoering van de woonbeurzen te waarborgen.

Verantwoordelijkheden:

  • Marketing: Prospects benaderen via diverse kanalen met mooie marketingcampagnes, actiepunten opvolgen en uitwerken.
  • Relatiebeheer/Sales: Versterk bestaande contacten, service en ondersteuning bieden bij vragen maar ook goed luisteren en meedenken als ondersteuning van het team.
  • Ondersteuning bij vakbeurzen: managementondersteuning.

Je bent een onmisbare schakel binnen ons marketingteam en ondersteunt de sales activiteiten. Van het behandelen van klantvragen (mail, telefoon en persoonlijk), de klantadministratie, het invoeren van offertes en behandelen van leasecontracten (en bijhouden) tot het creëren en ontwerpen van marketingcampagnes.
Je denkt mee in het opzetten van marketing uitingen en oppert ideeën voor het bezoeken van andere beurzen en evenementen.
Je verdiept je in markttrends gericht op de woonbranche en weet hierop in te spelen.

Op het gebied van relatiebeheer ben je servicegericht en denkt oplossingsgericht mee.

Wat wij vragen

  • MBO+ | HBO werk en denkniveau – junior functie.
  • Werkervaring of opleiding: commercieel/marketing.
  • Interesse in de woon, interieur en evenementen branche.
  • Klant- en servicegericht, communicatief, nauwkeurig.
  • Ervaring met CRM-systemen.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Gedreven in een dynamische, creatieve omgeving, zelfstandigheid maar ook zeker teamgericht doelen willen halen.

Wij bieden

  • Inspirerende werkomgeving waar jouw creativiteit gewaardeerd wordt.
  • Een mooi salaris met een bonusregeling.
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Enthousiast team met een focus op samenwerking.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Fijne exposanten binnen een aantrekkelijke branche.

 

Bouw mee aan ons collectief en geef je carrière een boost!

Organisatie

De Woonindustrie verenigt toonaangevende merken in de woon- en meubelbranche onder één dak. We organiseren evenementen en bieden/faciliteren inspirerende expositieruimten. Creativiteit en plezier staan centraal in onze werkomgeving, waar service en persoonlijke relaties met klanten de basis vormen voor uitmuntende dienstverlening en productkwaliteit.

Ontdek een waanzinnige wereld vol wooninspiratie die voor iedereen toegankelijk is. Bij De Woonindustrie in Nieuwegein vind je een sterk collectief van 300 merken en makers die samen hun krachten bundelen. Op 35.000 m2 komen design, comfort en techniek samen zonder drempels. Hier vind je naast meubels ook verlichting, accessoires, textiel, smart home, slapen, raam- en wanddecoratie, design en woonadvies. 

08jul

Sales executive

Over de functie

Ben jij de Sales Advisor Verhuur B2B die ons collectief versterkt door nieuwe merken aan te trekken en bestaande te koesteren?

Als Sales Advisor/executive ben je samen met het Sales team de verbindende factor tussen potentiële exposanten en ons bedrijf, met als resultaat het vergroten van het aantal exposanten, een verbeterde dienstverlening en hogere klanttevredenheid. Je werkt samen met onze afdelingen operations en marketing om de deelname van exposanten te vergroten en de succesvolle uitvoering van de woonbeurzen te waarborgen.

  • Genereren van leads: Prospects benaderen via diverse kanalen en actiepunten opvolgen en uitwerken.
  • Relatiebeheer: Versterk bestaande contacten, service en ondersteuning bieden bij vragen maar ook goed luisteren en meedenken.
  • Ondersteuning bij vakbeurzen: managementondersteuning.

Je bent een onmisbare schakel binnen ons Sales team en ondersteunt de sales activiteiten. Van het behandelen van klantvragen (mail, telefoon en persoonlijk), de klantadministratie, het invoeren van offertes en behandelen van leasecontracten (en bijhouden).

Je maakt een strategische planning voor de verhuur van exposantenruimte zodat zij graag willen verlengen. Je denkt mee in het opzetten van marketing uitingen en oppert ideeën voor het bezoeken van andere beurzen en evenementen.
Je verdiept je in markttrends gericht op de woonbranche en weet hierop in te spelen.

Op het gebied van relatiebeheer ben je servicegericht en denkt oplossingsgericht mee.

Wat wij vragen

  • MBO+ | HBO werk en denkniveau.
  • Werkervaring in een commerciële omgeving.
  • Interesse in de woon, interieur en evenementen branche.
  • Klant- en servicegericht, communicatief.
  • Ervaring met CRM-systemen.
  • Gedreven in een dynamische, creatieve omgeving, zelfstandigheid maar ook zeker teamgericht doelen willen halen.

Wij bieden

  • Inspirerende werkomgeving waar jouw creativiteit gewaardeerd wordt.
  • Een mooi salaris met een bonusregeling.
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Enthousiast team met een focus op samenwerking.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Fijne exposanten binnen een aantrekkelijke branche.

 Bouw mee aan ons collectief en geef je carrière een boost!

Organisatie

De Woonindustrie verenigt toonaangevende merken in de woon- en meubelbranche onder één dak. We organiseren evenementen en bieden/faciliteren inspirerende expositieruimten. Creativiteit en plezier staan centraal in onze werkomgeving, waar service en persoonlijke relaties met klanten de basis vormen voor uitmuntende dienstverlening en productkwaliteit.

Ontdek een waanzinnige wereld vol wooninspiratie die voor iedereen toegankelijk is. Bij De Woonindustrie in Nieuwegein vind je een sterk collectief van 300 merken en makers die samen hun krachten bundelen. Op 35.000 m2 komen design, comfort en techniek samen zonder drempels. Hier vind je naast meubels ook verlichting, accessoires, textiel, smart home, slapen, raam- en wanddecoratie, design en woonadvies.